Survivor 2012 Günlüğü 12 Nisan Perşembe

Survivor Günlüğü - 12.04.2012
Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğü'nden dün kameralara neler yansıdı?
Ödül oyunundan kazandıkları evleri ve yatakları Ünlüler Adası'nda en azından uykuların daha huzurlu olmasını sağlıyor. Çoğu insan gibi Survivor Ünlüler Adası'nın yarışmacılarından bazıları da uykularında konuşuyorlar.

Uykularında sürekli konuşan yarışmacılar ise Survivor Almeda, Survivor Nihat ve Survivor Doğuş.
Uykusunda Arnavutça konuşan Almeda, dün gece Türkçe konuşmuş. Rüyasında Türkçe konuştuğunu duyunca ise çok şaşırdı.
Mustafa Topaloğlu karnının açlığına yenik düşmeye başlıyor. Karnını doyurmak için arayışlara başladı bile. Yarışmacılar rolleri değiştirmiş gibi duruyor. Yemek aramayı teklif eden bu kez Mustafa Topaloğlu'ydu.


Survivor Mustafa Topaloğlu "midemle kavgalıyım"
Survivor Alp'e kurbağa avına çıkmayı teklif etse de Alp'in yataktan kalkacak enerjisi daha yoktu. Kimseden hayır gelmeyeceğini anlayınca kurbağa arayışına çıktı.

Mustafa Topaloğlu ; Tek sıkıntım;midemle kavgalıyım hala. Beni bir idare ediyor bir idare etmiyor. Niye idare etmiyor onu anlamış değilim. İlerki günlerde görüşmelerimiz devam edecektir. Midem beni zorlayınca bende bazı şeyleri zorlamaya başlıyorum. Burada varolan canlıları arıyorum. Kurbağayı düşünmezdim. Bu gün ki arayışımda kurbağa vardı. Bulsaydım zehirli mehirli yiyecektim.

Mustafa Topaloğlu ; Survivor 2012 Ada'nın biraz ilerilerine doğru yürüyerek kurbağa aramaya başladı. Tabi bu arada gördüğü diğer hayvanlar ve bitkiler hakkında da yorumalar yaptı.

Her zaman görmeye alışık olduğumuz türden bir arı görünce "Ada'da ilerilere gitsek balda bulabiliriz."

Merve neden uykusunda ağladı...
Uykusunda konuşanlardan biri de Merve'ydi. Ama o diğer arkadaşları gibi rüyasında konuşmamış, ağlamıştı. Rüyasında ağlamasını açlığına veren Merve, "rüyamda kesin yemek için ağlamışımdır" dedi.
Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Acunn.com'u takip edip. Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle.

Ağlanacak halime güler hale geldim...
Ada'da besin sıkıtnısı yaşayan yarışmacıların mideleri açlığa alışsa da psikolojik olarak kendilerini tok hissedememeleri moral bozukluğuna sebep oluyor. Şansın "Sürekli hindistan cevizi yediğimiz için sürekli bir karın ağrısı çekiyoruz."

Biraz sinirleri bozulan şansın "Acun Bey de diyor ya "siz ne yiyosunuz? nasıl hayatta kalıyosunuz?" Sinirden gülüyorm artık. Gülesim geldi. Ağlanacak halime güler hala geldim."

Survivor Cevher yaptığı röportajda "Ben sporcu biriyim. Milli de bir sporcuyum. Almam gereken belirli kaloriler var ama çok fazla kalori alamyorum. Ada şartları gerçekten çok zor."

Sürekli hindisatan cevizi yiyen Survivor Hasan; Hindistan cevizi yemeyen arkadaşları için üzüldüğünü söyledi. Hindistan ceviziyle biraz tokluk hissini yaşayabilseler de aldıkları kalori çok az olduğu için tam bir karın tokluğu söz konusu olamıyor.

Survivor Begüm yaptığı röportajda adanın genel durumu ve kendi psikolojik durumu hakkında ki düşüncelerinden bahsetti "Ada'daki birliğimizi biraz kaybettiğimizi düşünüyorum kendi adıma. Zaten çok yakın iletişim kurduğum iki insan vardı. Bunlardan birisi de geçen hafta elenen isim Survivor Gülen'di. Ben Gülen'in gittiğine her üzüldüğümü söylediğimde; nasıl üzülürsün der gibi bakış atıyorlar. Hala da üzülüyorum.Güzel bi paylaşım içindeydim onunla.

Bir avuç prinç ile besleniyorum...
Günlük hayatında normal insanın 4 katı kadar yani 8000 kalori aldığını söyleyen Survivor Hasan, arkadaşlarını şaşırttı.
Yemek düzenlerinin nasıl değiştiğini ve günlük yaşamlarına oranla aldıkları kalorinin ne oranla değiştiğini en iyi anlatan cümle Hasan'dan geldi ; "Günde 8000 kalori alıyordum. Öyle bir adamın bir anda bir avuç pirinçle beslendiğini düşünün."

Survivor Şansın" Öyle bir eridin ki; kendini ayna da görünce şoka girceksin Hasan Ağabey"
Serhat "Günde 6000 - 7000 kilo kalori alıyodum. 100 kiloydum eridim. Şu halime bak Survivor Merve gibi oldum. Şu kenarda yağlarım var onlar tutuyor beni".

TV'de yayınlanmayan, hiç bir yerde göremeyeceğiniz bu video ve her gün yeni bir video için bizi takip edin...