Survivor 2012 Günlüğü - 10 Mayıs Perşembe


Survivor 2012 Günlüğü 10 Mayıs Perşembe
Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğü'nden dün kameralara neler yansıdı?
Mohikan Olmak İstedim Olacağım!
Mustafa Topaloğlu'nun saç kesimi birleşme partisinden bu yana olay oldu. Son olarak eşinden gelen mesaj ile saç kesiminin beğenilmediğine kesin olarak karar verdi ama yine de bu modelden vazgeçmiyor. Mustafa Topaloğlu'nun Ada'ya uyumlu bulduğu bu saç modelini Alp'te diline dolamış durumda. İkili adada durmuş, Mustafa Topaloğlu'nun saçı üzerine konuşuyorlar. Alp eline aldığı yapraklarla Mustafa Topaloğlu'nun saçına değişik modeller yapıyor.

Alp; Mustafa Topaloğlu'nun saçını kestirmeden hemen önce aralarında geçen konuşmayı anlatıyor;  "Mustafa Ağabey saçının böyle kesilmesini rica ettikten ve onay geldikten sonra ilk söylediğim şey şu oldu: "Abi hadi her şeyi geç dünyadaki ama yengeye ne diyeceğiz. Tamam, yaptırabilirsin saçını böyle ama..." Mustafa Ağabey  "Ya dedi sen karışma ben ne yaptığımı biliyorum bu Survivor canım mohikan olmak istedim mohikan olacağım." Olabilirsin de yengeyle baş edemeyiz. Mutlaka bir yerden bir şey olur. Hiç bir şey olmaz dedi ve oturdu koltuğa."

Hayko'yla Düet Yaparım
Alp marjinal fikirleriyle Mustafa Topaloğlu'nun aklını çelmeye çalışıyor. Mustafa Topaloğlu ise sen beni iyice eve aldırmayacaksın deyince; Alp bende kalırsın Ağabey diyor.

Mustafa Topaloğlu eşinin saçına gösterdiği tepkiye makul bir cevap veriyor. Görünen o ki saç modelinin beğenilmemiş olmasına kafayı epey takmış "Derya Hanım elbette ki çocuklarımın annesi, elbette ki benim dünyamda nelerin çağrışımları olduğu, ne yamak istediğim hep onunla tartışırım zaten. İki insan aynı şeyi düşünürse benim bir anlamım kalmıyor. Mutlaka karşılıklı tartışma olacaktır. Bir şey çok önemli ben çocuk gibiyim. Kimseyi bulamazsam kendimle oynarım."

Mustafa Topaloğlu; Alp’in rock albümü teklifine oldukça sıcak bakıyor. "Hayko'yla düet yapalım" teklifi ise Mustafa Topaloğlu'ndan geliyor. Rock müziği çok sevdiğini ve inanılmaz parçaları olduğunu söyleyen yarışmacı; yeni tarzıyla güldürmeye devam edecek gibi duruyor.

Rock performanslarında nasıl bir gösteri sergileyeceklerini ve nereden, nasıl, ne üzerine şarkı yazacaklarını konuşuyorlar. Ardından Mustafa Topaloğlu brutal vokal yaparken; Alp'te headbang yapıyor. İkilinin rock performansı görenleri kahkahalara boğacak türden.

Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Survivor 2012'yi takip edip. Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle.

Gönüllüler birleşmeden beri oldukça şaşkın. Ünlüler Adası'nda hiç huzur olmadığını görmeleri yarışmacıları üzdü ve ne yapacaklarını bilemiyorlar. Cevher şaşkınlığını şu sözlerle dile getiriyor; "Alp Kırşan bu güne kadar, bu adaya geldiğimden beri beni en çok hayal kırıklığına uğratan insanların başında geliyor. Çünkü konseye gelmeden önce bir takım kulislerin baş mimarıydı diye düşünüyorum. Hatta öyleydi"

Hasan, Cevher ve Nihat Abim Gibi
Yarışmanın en iddialı ve güçlü isimlerinden Hasan; Almeda'ya ada koşullarının kendisini neden pek zorlamadığını anlatıyor. Buraya aç kalacağını bilerek geldiğini o yüzden hiç şikâyet etmediğini söylüyor. Ayrıca gerektiğinde adada ne var ne yoksa yenebileceğini ve aç kalmayacağını söylüyor. Cevher ile adaya ilk geldikleri günlerde aç kalacaklarının bilincinde olduklarını ve bunun için adada yenebilecek her şeyi gözden geçirdiklerini anlatıyor.

Almeda; Hasan için "Yani hayretle bakıyorum sana.  Tam bu yarışmaya göresin. O kadar iyi bir insansın ki, Allah en iyisini versin."
Almeda; Hasan, Cevher ve Nihat'a karşı duyduğu saygı ve sevgiyi şu sözleriyle dile getiriyor; "Hasan ve Cevher şu an ağabeylerim gibi. Hasan, Cevher ve Nihat sanki ağabeylerim var ve beni koruyorlar gibi hissediyorum. O kadar huzurlu hissediyorum ki kendimi. Çok mutluyum onların arasında."
TV'de yayınlanmayan, hiç bir yerde göremeyeceğiniz bu video ve her gün yeni bir video için Survivor 2012'yi takip edin.