Survivor 2012 Günlüğü - 15 Mayıs Salı


Survivor 2012 Günlüğü 15 Mayıs Salı
Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğü'nden dün kameralara neler yansıdı?
Survivor Ünlüler Gönüllüler dün akşam en gergin konseylerinden birine tanıklık etti. Mustafa Topaloğlu'nun gidişiyle sonuçlanan konsey tüm yarışmacıları özellikle de Alp ve Anıl'ı hüzünlendirdi.
O Benim Uğraşımdı / Baba Yarısıydı
Alp ve Anıl bu kez baş başa sahilde oturuyorlar ve Mustafa Topaloğlu'nun gidişinin adada yarattığı boşluğu konuşuyorlar. Alp "Akşam karanlıkta pek anlayamayız da sabah uyanınca anlarız diye uyandım. Direkt, sağıma baktım. Yok. Çünkü dün akşam gitti. Uğraşın gitti. O bir uğraştı. O burada gün geçirtiyordu. Onun yatağıydı, çantasıydı, kendisiydi, şakalarıydı, türküleriydi... Bize burada çok güzel vakit geçiriyordu.

Alp kişisel röportajında "Konseyde o kadar çok Mustafa ismi çıkınca şok oldum, beklemiyordum. Almeda'nın da onun ismini yazması sırtımdan vurdu açıkçası. Daha önce Doğuş'unda dediği gibi"

Anıl "O olduğu zaman kendimi güvende hissediyordum. Sabahları erken kalkar. Biz rahat uyuyalım diye üzerimizi örter. Kim olursa olsun yapıyordu. Amcam gibi baba yarısı gibi o kadar sevgiyle yaklaştı hep bana. Diğerlerine de öyle yaklaştı ama anlayana..."

Alp konseyin ardından adaya geldiklerinde diğer yarışmacıların gayet neşeli olmasına  oldukça sinirlenmiş ve üzülmüş görünüyor. Bunun bir yarışma olduğunu, birinin gidişinin çok uzatılmaması gerektiğini söylese de bu kadar çabukta unutulmaması gerektiğini söylüyor.

Ben Artık Gençlerin Önünü Açıyorum
Hasan, Hayim ve Cevher konseyin değerlendirmesini yapıyorlar. Geçen hafta bir arkadaşlarına veda eden yarışmacıların ne kadar çok üzüldüklerine hep birlikte şahit olmuştuk. Bu kez elenen ismin ünlülerden olmasına sevinseler de Mustafa Topaloğlu'nun gidişine de oldukça üzüldüler.

Hasan " Mustafa Ağabey gitti diye üzüldük. Cevher gitse ona da üzülecektik ama Cevher'in kaldığına sevindik elbette. Mustafa Ağabeyin söylediği laf da çok güzeldi. Dedi ki "ben artık gençlere bırakıyorum önünü açıyorum."

ilk kez konseye kalan ve elenme stresini yaşayan cevher konsey sonrası duygularını dile getiriyor." Üzüldüğüm bir nokta var. Mustafa Topaloğlu gibi bir üstadı adamız kaybetti. Onun gibi babacan, sıcakkanlı bir insanı kaybettik. Tamamıyla bu yönden üzülüyorum. Ondan daha çok şeyler kapabilirdim tecrübeler edinebilirdim ama burası Survivor mutlaka birinin gitmesi gerekiyor. O yönden baktığımda tabiki bir yandan sevinç, bir yandan üzüntü kalbimi yaralıyor diyebilirim."

Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Survivor 2012'yi takip edip Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle...

Sanki Benim Ailemden Biriymiş Gibi
Hayim ve Cevher; Nihat'ın burukluğunu alışkanlığına veriyor. İki ay gibi bir süredir birlikte yaşayan yarışmacılar aileden farksızlar.

Ada'nın verdiği psikolojiyle de bu duygunun daha bir yoğun yaşandığını söylüyor.

Nihat ise Serhat'ın gidişini örnek veriyor ve ekliyor. Sizde ne kadar yakındınız ama en fazla 3 güne toparlanıyorsun. Giden kim olursa olsun insan kendine geliyor. Sürekli adada yaşamanın verdiği bir bunalım süreci var. Adanın gerekliliği bu... Şeklinde konuşmalar geçiyor.

Ada'dan ayrılan her arkadaşının ardından duygusal dakikalar yaşayan Almeda yine oldukça üzgün. "Bazen yanlış bir şey yapabiliyorsun. Özür diliyorum Mustafa Ağabeyden kötü bir şey yaptıysam. Ki zannetmiyorum o kadar kötü bir şey yaptığımı. Hep söylüyorum onu hep çok sevdim hala seviyorum. Çok üzüldüm gerçekten. Konseyde gittiği an o kadar çok ağladım ki sanki benim ailemden gitmiş gibi geldi bana. Onu çok özleyeceğimi biliyorum. İnşallah onun için her şey iyi olur gerçekten onu çok seviyorum.

İyisiyle kötüsüyle geçen iki ay yarışmacıları iyice birbirine bağladı. Bu saatten sonra dadan ayrılan her kim olursa olsun adada büyük bir üzüntü yaşanacağını kesin.

Her an neşeli, esprili, şarkılar söyleyen... Babacan bir o kadar da kardeş gibi tavırlarıyla ada ahalisinin gönlünde taht kuran Mustafa Topaloğlu olmadan ada nasıl olacak bekleyip göreceğiz...

TV'de yayınlanmayan, hiç bir yerde göremeyeceğiniz bu video ve her gün yeni bir video için Survivor 2012'yi takip edin.