Survivor 2012 Günlüğü 10 Nisan Salı

Survivor 2012 Günlüğü - 10.04.2012
Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğü'nden dün kameralara neler yansıdı? İşte Survivor 2012 Günlüğü'nden ekranlara yansımayan çok özel görüntüler sizlerle. Gönüllüler Adası’na veda eden isim Survivor Gülen oldu. Genel olarak bakarsak Gönüllüler Adası’nda keyifler yerinde.Yarışmacıların ortak fikri; Gülenin gitmesiyle Ada’nın daha huzurlu bir yer haline geldiği yönünde. 

Adaya son kere bakışımı yaptım
Survivor 2012 Hayim’in kalmasına sevinen Survivor Serhat "Vay be Hayko dün gidebilirim diyordun, bu gün buradasın. Survivor Hayim "Ada’ya son kere bakışımı yaptım.” Ada’nın nabzını her zaman tutan ve arkadaşlarına destek olan Survivor Hasan; Survivor Hayim’in gitmeyeceğini düşünüyordu ve yine haklı çıktı "Ben gitmeyeceğini biliyordum." Survivor Hayim” vedalaşmadın bile. Sarılmadın bile. İçimde başka bir enerji var. Sanki bundan sonra tüm yarışmaları kazanacakmışız gibi.” Survivor Hayim’in bundan sonrası için düşünceleri şu şekildeydi; “Sadece ben kaldığım için değil de o gittiği içinde burada çok mutlu olan insan olduğunu görüyorum. Sonuç olarak artık psikolojik olarak da, fizik olarak da daha güçlüyüz.” Kızlar cephesinde de durum pek farklı değildi. Gülen’in arkalarından konuştuğunu konsey günü öğrenen kızlar şaşkındı. Begüm "saçma sapan şeyler yaşadık. Birbirimize yapmamamız gereken bir sürü şey gördük ondan.”  
Keşke Bugün Yaşanmasaydı
 Survivor Şansın "Gülen benim kuyumu kazamaya çalışmış da olsa ben bunu bilmek istemezdim. Survivor Gülen buradayken yaşanan bütün sıkıntılar, oyunlardaki başarısızlığımız dahi onun Ada’daki varoluşundan kaynaklandı zaman zaman. Gülen’e de söyledim dün gece. Keşke bu gün yaşanmasıydı.” Diyerek her şeye rağmen Gülen’i sevdiğini dile getirdi. Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Acunn.com'u takip edip. Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Gönüllüler adalarında nasıl eğleniyorlar? Ünlüler yemek sorununu çözmek için neler yapıyorlar? Survivor Adası’nı gün içinde de takip edebilir; sevdiğiniz yarışmacıların ekranlara yansımayan günlük hallerine şahitlik edebilirsiniz. 
 Arkadaşlar bir iyi değişik, bir karşık, bir bulaşık...
 Survivor Mustafa Topaloğlu kendine ait bir şarkıyı Ada’ya uyarlayarak söyleyince, Survivor Alp kahkahalarına hakim olamadı. Zor yaşam koşulları yarışmacıların psikolojisini etkilemeye devam ediyor. Alp’in çok önceleri de dediği gibi; Yarışmacılar aç kaldıkça hiç bilinmeyen yüzlerini ortaya çıkarabiliyorlar. Mustafa Topaloğlu’nun adadaki ilişkiler hakkında söyledikleri bu tarz değişiklikleri oldukça net bir şekilde anlatıyor bizlere “Bu ilişkiler aynen havaya benziyor. Havanın bulutlu oluşu gibi. Arkadaşlar bir iyi değişik, bir karışık, bir bulaşık... Ne bileyim arkadaşlar da karışık. Yarışlara göre düşündüğümüzde önümüzdeki yarışlarda yine birlikte konsantre olmak istiyorum. "
Dokunulmazlık oyunundan sonra herşey daha güzel gidiyor.. 
Geçen haftaki elemenin ardından takım arkadaşlarıyla ilişkilerinde zorluklar yaşayan ve yıpranan Anıl; Ada’nın bu hafta ki durumuyla ilgili düşüncelerini dile getirdi. "Dokunulmazlık oyunundan sonra her şey daha güzel gidiyor. Geçen hafta biz kaybettiğimiz için kimi yazacağız, yazdığımız isimler vs. o psikoloji gerçekten kötü. Şu anda o psikolojiyi diğer takım yaşıyor ama onları anlayabiliyorum. Bizde kötü şeyler yaşadık. Olmaması gereken şeyler oldu, saygısızlıktır vs. tartışmalar oldu. Tam gruplaşma oluyordu ki bu hafta dokunulmazlık oyununu kazandığımız için tekrar ekip oluyoruz.” Survivor Almeda, Nihat, Doğuş ve Merve sahilde yürürken; Merve çok yorgun görünen Doğuş’a; "sende dünden beri bir durgunluk var. Konuşmuyorsun uyuyorsun falan. Hasta olduğunu düşüneceğim. Depresyona girmiş gibisin. ”Deyince Doğuş ; “Bu gün uyumam normal ıslaktım. Gece de uyuyamadım.” Diyerek iyi olduğunu anlattı. TV'de yayınlanmayan hiç bir yerde göremeyeceğiniz bu video ve her gün yeni bir video için bizi takip edin...