Survivor Günlüğü 24 Nisan Salı


Survivor Günlüğü - 24.04.2012
Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğü'nden bugün kameralara neler yansıdı?
Survivor 2012 macerasına eğlenerek başlayan yarışmacılar; açlığın verdiği asabiyet, Ada'da sıkılmaya başlamalar ve ailelerini özlemiş olmanın hüznü ile tartışmalara başladılar. Her ne kadar iyi geçinmeye, birbirleriyle kavga etmemeye çalışsalar da; Birbirleri hakkında konuşmaktan geri kalmıyorlar.


Survivor Nihat "Artık seni yazacağım"
Haftalar sonra, Survivor Gönüllüler'e mağlup olan Survivor Ünlüler Adası; kaybetmenin öfkesini adeta birbirlerinden çıkarıyorlar. Anıl, Alp ve Mustafa Topaloğlu sahilde oyalanırken Alp; Kızgın bir şekilde Nihat'la aralarında geçen diyalogları anlatıyor.

Nihat'ın; "Seni ve Survivor Doğuş'u sonuna kadar yazmayacaktım ama artık yazacağım. Kusura bakma. Sizde beni yazarsanız bir sıkıntı yok" demesi ve Alp; Mustafa Topaloğlu'nu elenmediği için tebrik ettiğinde Nihat'ın; "tebrik edilmez,  geçmiş olsun denir" demesi Alp'i çılgına çevirdi. Alp "33 yaşındayım. Babam düzeltmemiş beni, kalkmış beni düzeltmeye çalışıyor. Herkese emir vererek büyümüş bir hali var. Burayı da evi, ailesi zannediyor.

Alp kişisel röportajında "Anıl'ın gitmesini isteyenler, gitmemesini isteyenler olarak bir anda orada büyük bir çatlak oluştu. Ardından bu son haftadaki hareketle grup üçe bölündü diyebiliriz. Onlar arasındaki diyalogsuzluktan kaynaklanan 3'e bölünme oldu diyebiliriz. Nihat'ın ve Doğuş'un izlediği yolun Survivor yolunda pek tekin bir yol olduğunu düşünmüyorum..." Diyerek Ada'nın ilerleyen günlerde ne halde olacağını kestiremediğinin kanıtıydı.

Alp; Nihat’ın herkesi düzeltmesine, sürekli emirler vermesine tepkili. Bu tarz şeylerden hoşlanmadığını ve artık Nihat'a karşı bir antipati beslediğini söylüyor.
Mustafa Topaloğlu " Burası babanın "Dingonun ahırı" değil ki burası Survivor. Hayat şartlarından burada herkes yaşıyor. Herkes elinden geldiğinin en iyisini yapacak. Sırası gelen de o şartlar içerisinde gidecek."

Bana Kimse Emir Veremez
Survivor Almeda "Doğuş'un elenmesiyle bizim takımımızdan bir güç gitti diyemem. Son zamanlarda kendini bıraktı. Oyunlarda da hiç güç vermemeye başlamıştı. İyice gitmek istedi. O yüzden şimdi zayıf kaldık diyemeyeceğim."

Alp, Nihat için "Ne bir yeri süpürdüğünü gördüm, ne tencere tabak yıkadığını gördüm, ne daldığını gördüm, ne balık tuttuğunu gördüm. Bu hafta bizden biri gidecekse ben çok rahat Nihat’ı yazarım. Bana emir veremez kimse!"

Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Acunn.com'u takip edip. Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle.

Gönüllüler Adası'nda haftanın değerlendirmesi yapılıyor. Yarışmacıların üzerinde bir zafer sevinci... Uzun bir aradan sonra böylesine başarılı bir şekilde zafer kazanmış olmak yarışmacıların motivasyonunu epey yükseltti.

Cevher "Ada'ya geldiğimizden beri perişanları oynayan taraf hep biz olduk. Son iki hafta ibreler tamamen bizi gösteriyor. Tüm şanslarda bizden yana. Kaza bela olmadan dediğin gibi adalara bu takımla kalırız."

Begüm; Doğuş'un elenmesini avantaj olarak görüyor. Doğuş'un yokluğunda, Mustafa Topaloğlu yarışmalara katılmak zorunda kalacağından ve yüksek performans göstermeyeceğini düşündüklerinden olsa gerek.

Birleşmede Survivor Merve ile sıkıntı yaşarız
Survivor Hayim, Merve'den için; "Mustafa ağabeye en başta o kadar laf etti, arkasından kendi de aynısını yaptı. Beni bu rahatsız ediyorsa bundan daha çok rahatsız eden şey konseyde konuştuğu cümlelerdi. Merve'nin; evi ben yaptım, her şeyi ben yaptım, ben Survivor'um, oyunlarda çok iyiyim... Merve'nin benmerkezci olması Adaların birleşmesinde Gönüllüler'i rahatsız edecek gibi duruyor.

Serhat kişisel röportajında; " Merve ben duygusu olan bir arkadaşımız. diyor ki ben yaptım,  ben ettim tarzında açıklamalarına devam ederse, orada sıkıntılar çıkacağını düşünüyorum."

Serhat; Doğuş'un elenmesinin ardından, Ünlüler Adası'nın durumu hakkındaki gözlemlerini arkadaşlarıyla paylaştı; "Mustafa Ağabeyin bazı oyunlarda oynayamayacak olması bir anda onları bir karamsarlığa itti. Doğuş bazı oyunlarda iyiydi. Mesela yarım durağan oyunlarda Doğuş iyiydi. Tamam, hızlı oyunlarda Doğuş yoktu. Kondisyonu yetmiyordu ama etkisizde değildi..."

TV'de yayınlanmayan, bu video ve her gün yeni bir video için bizi takip edin.