Survivor Almeda'dan Çok Özel Röportaj

Survivor Almeda'dan Çok Özel Röportaj.
Almeda  "Alp ve Anıl'ın Gerçek Yüzünü Gördüler"
Begüm ile sms'a kalan Almeda adaya veda eden isim oldu. Adada birleşme sonrasında Begüm ve Almeda dahilinde 2 kız kaldılar. Fakat Almeda Begüm'le bir türlü yakınlaşamadığını anlattı. Bunun sebebini ise; Begüm'ün ondan uzak durması olarak gösterdi. Fakat Begüm'ün iyi bir kız olduğunu, onun hakkında hiç bir zaman kötü bir şey düşünmediğini dile getirdi. Almeda seni hayal kırıklığına uğratan biri var mı sorusuna; Mustafa Topaloğlu olarak yanıt verdi. Bana bambaşkaşeyler konuşup arkamdan farklı şeyler söylüyordu diyen Almeda kalbinin çok kırıldığını anlattı.

Mervenin bazı hareketlerinin yanlış olduğunu düşündünmü?
ilk zamanlar aralarının o kadar olmadığını söyleyen Almeda 2 kız kalınca yakınlaştık ve her şeyi birlikte yapıyorduk dedi. Fakat bazı hareketlerinin iyi olmadığını biraz daha saygılı olması gerektiğini daha önce de söylediğini anlattı.
Alp ve Anıl sms'e çıktığı zaman bir plandı dedim fakat kafamda kurduğum bir plandı kimseye gidip böyle yapalım demedim, bu benim kişiliğim değil dedi. Herkesin fikrini aldım ve herkes onların gerçek yüzünü görmüştü bunun için plan yaptım dedi.

Beni konseyde yazdığım kişiler için yönlendiren kimse olmadı diyen Almeda; Nihat bu güne kadar bana abilik yaptı ama gelip de bana hiçbir zaman birini yazmam gerektiğini söylemedi dedi.

Anıl ilk geldiğinde çok iyi niyetli gelmişti.
Anıl ilk geldiğinde bana ok iyi niyetli gelmişti fakat sonra Alp'lerle takılmaya başlayınca kötü şeyler yaptı,  değişmesini bekledim ama değişmedi bunun için Anıl'ın ismini yazdım dedi.