Survivor 2012 Günlüğü - 22 Mayıs Salı


Survivor Günlüğü 22 Mayıs Salı
Survivor adası kelimenin tam anlamıyla gruplara ayrıldı ve tarihinin en gergin konseyini yaşadı. Ada birleşmesi eğlencesiyle birlikte bölünmeleri de beraberinde getirdi. Muhteşem üçlü Alp, Mustafa Topaloğlu ve Anıl; Alp’in gidişiyle tamamen dağıldı. Halk oylamasına kalan iki yakın arkadaş Alp ve Anıl için oldukça zor bir gün geçti ve Anıl için bundan sonrası da oldukça zor olacak gibi duruyor.
Anıl; Alp’in gidişine olan üzüntüsünü yalnız yürüyüşünün ardından şu sözlerle dile getiriyor “ onları şimdiden özledim, ikisini de. Her defasında yaptıklarımız geliyor aklıma burada. Kendi kendime yürüyüşler yapıyorum, oturuyorum, konuştuklarımızı hatırlıyorum, bana öğrettiklerini hatırlıyorum… Yani acayip bir duygu bu. Hiç karşı karşıya getirilmek istemezdim ama sağolsun arkadaşlarımız böyle uygun görmüş demek ki.”

Hasan ve Cevher Sürekli Plan Yapıyor
Şimdilerde Adada en çok konuşulan konu kimin planlar yaptığı. Söz konusu mücadele dolu bir yarışma olunca; ister istemez her yarışmacının uyguladığı stratejiler var ancak kimlerin ne düşündüğünü anlamak her zaman mümkün olmuyor.

Hasan’ın ve Cevher’in planlar yapıyor olabileceğini ancak diğer yarışmacıların bu tarz şeyler düşünmediğini savunan Begüm; "konseyde Alp gitti ve Alp’i yazan isimlerden bir tanesi de bendim ama yine de Alp’in gitmesine çok üzüldüm. Çünkü burada iyi anlaştığım isimlerden biriydi, adayı bana keyifli kılan isimlerden bir tanesiydi Alp, güzel muhabbetimiz olan isimlerden bir tanesiydi ve bundan dolayı üzüldüm.”

Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Survivor 2012'yi takip edip Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle...

Hasan’ın ve Cevher’in sürekli planlar yaptığını; iyi arkadaş olmaktan ziyade yarışmada birbirlerine destek olmak için iyi anlaştıklarını düşünen Begüm; Anıl’ın yalnız kalmadığını zaten herkesle iyi anlaştığını düşünüyor.

Alp Gittiği İçin Çok Mutluyum! / Alp Gitti: Anıl Finale Kaldı
Alp’in gidişine üzgün olmadığını söyleyen Almeda; soğukkanlılığıyla şaşırtıyor “ya Anıl gitse ya Alp gitse benim için bir şey fark etmeyecekti. Anıl’ın ismini yazdım ama ikisinin yaptığı oyunlar benim hoşuma gitmediği için onlardan biri gitse zaten mutlu olacaktım o yüzden hiç fark etmezdi.”

“Kim giderse zaten üzücü bu kadar güzel vakit geçirmişken en başlarda böyle olması üzücü” diyen Nihat dostluğu ve yarışma ruhunu bir arada düşünebilen bir yarışmacı. Alp’in gidişiyle ilgili sözleri oldukça objektif “Alp’in gitmesi iyi mi oldu kötü mü oldu benim için nötr şu anda. Gitmesine sevinmedim fakat şöyle bir durum var Alp’in gitmesi Anıl’a yaradı ve finale kadar semboller onu taşıdı ve final dörtlüsünden bir tanesi Anıl”

Hayim; Alp’in moralinin bir süredir yerinde olmadığını, yorgun düştüğünü ve ilk başlardaki hevesinin kalmadığını söylüyor. Hayim’e göre onun bu neşesiz ve yorgun hali yarışmadan da keyif almamasına neden oluyor. Hayim’e göre Alp’in yarışmaya veda etmiş olması hem ada için hem Alp için daha iyi olacak.

Yarışma stratejisini her şeyin önünde tutan Cevher; Alp’in gidişiyle ilgili görüşlerini dile getiriyor “Giden ismin Alp Kırşan olması benim için biraz daha iyi oldu. Çünkü daha önce de belirttiğim gibi Alp Kırşan Anıl’a nazaran oyunlarda bir tık daha önde olan bir isim. Ben eğer ki finali hedefliyorsam Alp Kırşan’ın olmaması benim açımdan daha iyi diye düşünüyorum”

Survivor adası ilerleyen günlerde ne gibi maceralara, tartışmalara, eğlencelere, ödüllere, yarışmalara şahit olacak merak konusu.

Adrenalinin had safhada olduğu şu günlerde ada yaşamından en özel görüntüler Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğünde sizlerle olacak.