Survivor 2012 Günlüğü 4 Mayıs Cuma

Survivor 2012 Günlüğü 4 Mayıs Cuma İzle
Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri yayınlanacak olan Survivor Günlüğü'nden dün kameralara neler yansıdı?
Yarışmacılar adaların birleşmesini sabırsızlık ve tedirginlikle bekliyorlar. Ancak yarışmacıların enerjisi tükenmiş durumda. Survivor Ünlüler adası yarışmacıları açlıktan halsiz düşmüş olsalar da kendilerini motive etmeye çalışıyorlar.
Survivor Mustafa Topaloğlu “şu anda kalkamayacak durumda olduğumuzu bilseler; bizi yarışa götürmezler, yarışı buraya getirirler” derken tüm yarışmacılar hala yatıyordu.

Kalkınca bir hareket olur. Kalkın bu günkü yarışı almamız lazım; son direnişimizi de yapalım artık diyen Survivor Mustafa Topaloğlu; Survivor Alp’in “gidene kadar yatacağım” sözüyle pes ediyor.

Survivor Anıl ve Survivor Almeda son ödül oyununun nasıl olacağını tahmin ediyorlar. Survivor Almeda denge oyunlarında daha çok yorulduğunu söylerken anıl koşturmalı bir oyun gelmesini istemiyor.

Survivor Anıl " direkt atlamalı zıplamalı, alttan geçmeli, üstten çıkmalı, koşmalı… Kesin öyle bir oyundur. En son oyun ya; en zor oyundur belki de. Ben öyle düşünüyorum. İçime öyle doğuyor. Ödül de büyüktür. Ödül büyük olunca oyun da çok güzel oluyor. Barınağı almak için neler yaptık?"

Bugün Herkes Daha Bir Sevecen
Yarışmacıların, bu son ödül oyunundan beklentileri oldukça büyük. Hali ve yemeği olmayan yarışmacılar ne yapacaklarını bilemiyor. Yiyecek hiçbir şeyleri kalmadığını söyleyen Survivor Anıl; yine zorlanacaklarını ama kazanmak zorunda olduklarını söylüyor.
Her zamanki sükûnetiyle Survivor Alp; son ödül oyunu öncesi adada ki ilişkileri yorumluyor "Sonra bireysele geçiyoruz. Maalesef bireysel de biraz daha acımasız olmak ve herkes kendi şartlarını kendi imkânlarını korumak zorunda. O yüzen de bugün nedense biraz daha bir sevecen, birbirimize karşı daha bir pozitif güler yüzlüyüz.”
Survivor Mustafa Topaloğlu adanın en neşelisi. Açlığa karşı direnen eski toprak; Survivor Almeda ve Survivor Anıl’la konuşuyor “ Bu gün ki yarışmayı alırsak 10 numara oynayacağım. Biraz moralimizde yerinde olur, asılalım yarışmaya. Bu gün ki ödülün iyi olacağını biliyorum ama ne olacağını bilmiyorum.”

Survivor Almeda ise; birleşme partisinde Survivor Mustafa Topaloğlu ile yapacakları koreografinin heyecanını yaşıyorlar.
Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Survivor 2012'yi takip edip. Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle.
Survivor Gönüllüler; Survivor Ünlüler adasından kimlerle samimi olabileceklerini, aralarındaki diyaloğun nasıl olacağını merakla bekliyorlar. En yakın olabilecekleri isim olarak Survivor Mutafa Topaloğlu’nu görüyorlar. Survivor Anıl’la kısa bir süre de olsa birlikte yaşayan yarışmacılar; Survivor Anıl’ı da kendilerine yakın görüyorlar.

Survivor Anıl ve Survivor Mustafa Topaloğlu Bize daha Yakın
Survivor Gönüllüler adasının en konuşkan ve eğlenceli isimlerinden Survivor Serhat hem ödül oyununun hem de birleşmesinin stresini şimdiden yaşıyor ve düşüncelerini söylemeden edemiyor " Survivor Ünlülerle adalar birleştiğinde, ben düşünüyorum ki Survivor Anıl ve Survivor Almeda’yla iyi anlaşacağım. Survivor Mustafa abide takımın abisi olarak başa geçecektir diye düşünüyorum. Bize tecrübelerini ve yaşadıklarını yansıtacaktır diye düşünüyorum. Çünkü mütevazı bir abi, iyi bir kişilik diye gördüm onu burada. Herkes ondan iyi bahsediyor. İnşallah oraya gittiğimizde daha yakından tanıma fırsatı bulacağız."

Bu güne kadar sadece konseylerde ve yarışmalarsa karşılaşan yarışmacılar kimseye önyargıyla yaklaşmayıp; aralarındaki diyaloglara en baştan başlamayı düşünüyorlar.
Survivor Cevher kendi kişiliği ve en başından adada beri sergilediği tutumdan bahsediyor; " Ben karakterimden hiç bir zaman ödün vermedim. Her zaman orta bulucu olmaya çalıştım. Hiç bir zaman kimsenin kalbini kırmamaya çalıştım. Arada sırada ufak tefek atışmalarım oldu bunu her zaman söyledim. Onunla da aramızdaki husumeti hemen sonlandırdık.”

Survivor Serhat "Gerekirse Saygısız Bir Şekilde Cevap Veririm"
Survivor Serhat hoş olmayan bir durumla karşılaştığım zaman saygısız bir şekilde gerekeni yaparım deyince; Survivor Begüm veSurvivor  Cevher, sen kendi çizginden çıkma o en güzel cevap olur gibi telkin cümleleriyle daha şimdiden çıkabilecek sorunları engelliyorlar.

Survivor Gönüllüler adasının tek kızı Survivor Begüm, adada tek kız kalmanın üzüntüsünü yaşıyordu. Adaların birleşmesinin ardından adada iki kız olacak olmaları kuşkusuz büyük bir avantaj. Survivor Begüm "Adalar birleştiğinde artık 5 kişi olmayacağız, 10 kişi olacağız ve yeni insanlar tanıma fırsatından dolayı da zaman belki de biraz daha çabuk geçer diye düşünüyorum. Çünkü burada son günlerimiz artık çok yorucu, çok sıkıcı… Hani bir kaç küçük şey bizi mutlu etti sadece.”
TV'de yayınlanmayan, hiç bir yerde göremeyeceğiniz bu video ve her gün yeni bir video için  Survivor 2012'yi takip edin.