Survivor 2012 Günlüğü 8 Mayıs Salı

Survivor 2012 Günlüğü - 8 Mayıs Salı
Geçen bir hafta boyunca yarışmacılar oldukça gergindi. Ada birleşmesinde neler olacağını merakla bekleniyordu. Ve Ada birleşmesi eleme heyecanıyla birlikte gergin başladı. Survivor Nihat’ın ve Survivor Serhat’ın ada konseyindeki mücadelesinde Survivor Nihat galip gelirken; Survivor Serhat adaya veda etti.
Mustafa Topaloğlunu Yazarsam Nasıl Yaşarım
Survivor Alp şimdiden kara kara düşünüyor. İlerleyen günlerde, konseyde kimlerin adını yazacağını matematiksel olarak hesaplamaya çalışıyor. Dokunulmazlık sembolleri kazanıldığında; Survivor Anıl’ı ve Survivor Mustafa Topaloğlu’nu yazmak zorunda kalacağından korkuyor. Survivor Alp; adada 9 kişi kaldıklarını ve çemberin daraldığını söylüyor. “O kâğıda Survivor Mustafa Topaloğlu yazarsam ne yaparım, nasıl yaşarım” diyen alp daha şimdiden üzülüyor.

Survivor Alp kişisel röportajında, Survivor Serhat’ın gidişinden bahsediyor “ İki günlük tanımamıza rağmen; Survivor Serhat’ın iyi bir insan olduğunu, kalbinin güzelliğini gördük. Pişman bile oldum Survivor Serhat’ın adını yazarak ama maalesef bu oyunun kuralları böyle ve birinin adını yazmak gerekiyor. Verilen sözler, bağlar var. Tek unutmamamız gereken bunun bir oyun olduğu.”

Survivor Alp konsey konusundaki endişelerini anlatıyor;  “Aslında adaların birleşmesine rağmen, gönüllüler grubundan Survivor Serhat’ın elenmesiyle Survivor Hasan’ın ciddi anlamda ağladığını ve Survivor cevherle birlikte üzüldüğünü gördüm. İlk başta çok anlam veremedim.  Sonra düşündüm ve dedim ki evet bu adamlar iyi bir arkadaş grubu, iyi bir grup ve aralarından bir kişi gittiği için bu kadar gözyaşı dökülüyor. Bu mantıkta ben de olurda Survivor Mustafa abi giderse ne yaparım diye düşünürken gözlerim dolmuştu. Sonra bunu Survivor Mustafa abi ve Survivor Anıl’la paylaştım. Ne diyorsunuz yarın öbür gün bizi birbirimize yazdıracak Survivor dedim.”

Bu görüntüler ve daha fazlası için her gün Survivor 2012'yi takip edip. Ada birleşmesi gerginlikleri de beraberinde getirdi. Beklenen gruplaşmalar olurken; yarışmacılar oldukça gergin. İlerleyen günlerde neler olacak her birlikte göreceğiz.  Ada’da yaşananlardan derlenmiş en sıcak görüntülere anında ulaşın. Hepsi ve daha fazlası için her gün 10'ar dakikalık bir video sizlerle.

Ünlüler Adasında Gruplaşma Var, Biz Böyle Değildik
Survivor Begüm, ünlüler adasına geldiklerinden beri gruplaşmalar olduğunu söylüyor. Kendi adalarında belirgin gruplaşmaların olmadığını söyleyen vBegüm; ünlülerin fikir ayrılıklarının daha belirgin olduğunu ve ikiye bölünmüş olduklarını söylüyor.

Survivor Alp “ben hissediyorum beni yazacaklar” dediği anda Survivor Mustafa Topaloğlu’nun gözleri doluyor. Yaklaşık iki aydır yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen yarışmacılar ayrı kalmaktan korkuyor.
Survivor Hayim, adadaki grupları ve yarışmacılarla arasındaki samimiyeti Survivor Begüm’le paylaşıyor. “Kim kiminle gruplaşıyorsa gruplaşsın. Biz her zaman kiminle iyi anlaşıyorsak onun yanında olacağız” diyor. Survivor Mustafa Topaloğlu, Survivor Alp ve Survivor Anıl’la iyi anlaşırlarken; Survivor Almeda’yla aralarında neredeyse hiç diyalog geçmediğini söylüyor. Survivor Nihat, Survivor Hasan ve Survivor Cevher ’de iyi anlaşmaya başlayan diğer bir grup.

Ada Üç'e Bölündü
Survivor Hayim kişisel röportajında “Survivor Nihat Abi’in sinirli tavırları bizi her zaman ondan soğutmuştu. Ama Survivor Serhat gitti. Bir anda şöyle bir durum oldu; Survivor Hasan Abi, Survivor Cevher ve Survivor Nihat Abi yakınlaştı, üçü beraber oldular. Survivor Anıl, Survivor Mustafa Abi ve Survivor Alp başka bir üçlü oldu.”

Survivor Hayim adadaki gruplaşmalardan şikâyetçi. Neden herkesin bir arada olamadığından dert yanıyor. Sürekli ya onların ya diğerlerinin yanına gitmenin oldukça can sıkıcı olduğundan bahsediyor.

Survivor Begüm “ belki ileriki günlerde ben de saf belirlemek zorunda kalacağım. Belki diğer grubun fikirleri bana çok daha ters gelmeye başlayacak. O yüzden öbür grubu seçmek zorunda kalacağıma ama olabildiğince bunu yaşamamak istiyorum. Çünkü ne olursa olsun zor şartlarda yaşıyoruz ve herkesle iyi geçinmek ada hayatımızı kolaylaştıracak.
Begüm herkesle iyi anlaşamıyoruz elbette ama bu fikir ayrılıkları gruplaşmaları getirmemeli diyor.

TV'de yayınlanmayan, hiç bir yerde göremeyeceğiniz bu video ve her gün yeni bir video için Survivor 2012'yi takip edin.